Chado teepood

Esileht / E-poe tingimused

E-poe tingimused

E-Poe kasutamise tingimused ja reeglid

Chado e-pood & veebileht on FirstFlush OÜ (registrikood 11057434) valduses ning juhitud FirstFlush OÜ poolt. Kogu tegevuse eest vastutab FirstFlush OÜ. 

Tee ja tee aksessuaaride ostmiseks Interneti teel järgige järgmisi lihtsaid juhtnööre.
Pärast arve eest tasumist paneme kauba 1-2 päeva jooksul posti ning siis sõltub juba kõik Smartposti ja Omniva töötajate kiirusest. Loodame, et nad on kiired!

Kuidas tellida:
1. Tulles meie lehel võite end registreerida kasutajaks või osta kui külaline. Teie valik. Tehes end kasutajaks säilib teie tellimise ajalugu ning saate palju muid lisasid. 
2. Alustuseks lisage kõik soovitu Ostukärusse. Kindla asja otsimist lihtsustab kategooria või märksõna otsingu võimalus. Kui mõni kaup on märgistatud tähisega “Varsti tuleb lisa!”, tähendab see seda, et hetkel pole see kaubaartikkel laos saadaval ning on tellimisel. Saatke meile e-kiri aadressile eshop(ät)chado.ee küsimaks selle ligikaudset saabumisaega. See aeg võib ulatuda paarist päevast kuni 3 nädalani.
3. Kui tunnete, et tänaseks aitab siis liikuge ostukorvi ja vajutage Telli.
4. Siis liigute edasi lehele, kus palume teil ära täita lahtrid, kellele tuleb arve ja kuhu saadame kauba.
5. Valige transpordi viis. Teil on võmalus valida alljärgnevate võimaluste vahel:

SmartPost – kui Teil on mugav ligipääs mõnele SmartPosti keskustest üle Eesti (nimekirja leiate siit: http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks), võib see olla Teile parimaks lahenduseks. Teile saadetakse automaatselt sms postkasti uksekoodiga ja kui pakk jõuab kohale, on Teil sellele järele minemiseks aega 7 päeva. Fikseeritud hind 3.50€

Omniva postiautomaadid – sarnaselt Smartposti automaatidele on ka Omniva automaadid väga mugav variant oma kauba kättesaamiseks. Omniva automaatide nimekirja leiad siit: https://www.omniva.ee/abi/kaart . Fikseeritud postikulu (sisaldades pakkimist ja postitamist) olenemata paki suurusest on sellise teenuse puhul 3.50€.

Kullerteenus – Omniva kullerid on kogu Eestit kattev kullerteenus, mille raames viiakse saadetis saajale kohale otse koju või kontorisse. Teenus on jälgitav. Juhul kui Te ei ole kodus kättetoimetamise hetkel, saate Te teatise, mille alusel on pakk võimalik kätte saada lähimast postkontorist. See variant sobib hästi juhul, kui soovite tellitud kauba kätte saada mugavalt otse koju või kontorisse. Lisage postitamise aadress, mis oleks mugava ligapääsuga kullerile paki toomiseks või teate jätmiseks.
Fikseeritud postikulu (sisaldades pakkimist ja postitamist) olenemata paki suurusest ja destinatsioonist Eesti piires on sellise teenuse puhul 6€

Rahvusvaheline tellimine - saadame tellimusi hea meelega igale poole kogu maailmas. Lihtsalt täitke ära aadressi lahtrid. Fikseeritud postikulu (sisaldades pakkimist ja postitamist) olenemata paki suurusest ja destinatsioonist Eesti piires on sellise teenuse puhul 15

6. Pärast tellimuse kinnitamist tasuge arve valitud panga veebilehel või kui soovite siis ka Paypal´iga. Makse teate laekumisel täidame Teie tellimuse ja paneme Teie poolt valitud viisil teele.

Tähelepanu: Kui Teie tellimus või soovid on keerulisemad, võite need meile alati saata ka e-kirja vahendusel aadressile eshop(ät)chado.ee.

Konto haldamine & Privaatsus
FirstFlush´is on meil aus ja korralik kollektiiv: me ei kuritarvita kunagi Teie personaalseid kontaktandmeid või ostuinformatsiooni ega anna sellekohast infot kolmandatele osapooltele kasutamiseks! Luues omale konto nõustute võtma täit vastutust kogu tegevuse eest, mis toimub teie kontol.

Kõiki FirstFlush´i veebilehe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Meie veebilehte kasutades vastutate selle eest, et hoiate konfidentsiaalset infot oma konto kohta ja salasõnasid volituseta ligipääsu eest. Nõustute võtma kohustuse kõikide tegevuste eest, mis on seotud Teie konto ja salasõnadega. Te peaksite täitma kõik vajalikud abinõud, et oma salasõna kaitstuna hoida ja teavitama meid koheselt, kui arvate, et Teie salasõnad on teatavaks saanud mõnele teisele isikule või kui seda on või kavatsetakse kasutada lubamatul moel.

Palun veenduge, et kogu meile Teie poolt esitatud info on korrektne ja terviklik ning informeerige meid koheselt erinevatest võimalikest muutustest informatsiooni osas kui registreerute. Teil on võimalus muuta oma kontaktandmeid igal ajal sisse logides.

FirstFlush jätab endale õiguse keelduda ligipääsust meie veebipoele, eemaldada või toimetada e-poe lehel sisalduvat infot ja tühistada tellimusi.

Tühistamine & Tagastamine
Teil on õigus tühistada oma tellimus igal ajal enne selle eest tasumist. Lihtsalt kirjutage meile e-aadressile eshop(ät)chado.ee ja andke sellest teada.

Juhul, kui soovite selle peale tasumist tühistada ja kaup pole veel teele pandud, tagastatakse Teile makstud rahasumma kogu ulatuses välja arvatud panga ülekannete kulud. Lihtsalt kirjutage meile koheselt e-aadressile: eshop(ät)chado.ee.

Tee & šokolaadid

Usume, et Teil ei tule tellimisega mingisuguseid probleeme – teeme kõik oma võimuses oleva, et klient oleks rahul oma tellimusega.Kui Te ei ole rahul oma kaubaga, palun kirjutage meile oma kaebusest e-posti aadressile eshop(ät)chado.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 

Esemed

FirstFlush kinnitab, et kogu kaup, mis teele läheb, on oma algses seisundis. Juhtudel, kui olete veendunud, et Teile on saadetud vale kaup, võite selle meile tagastada rikkumata kujul 14 päeva jooksul pärast ostutellimuse sooritamist. Hüvitame Teile kulud peale kauba ülevaatust 7 tööpäeva jooksul peale selle meieni jõudmist. Kui Teile saadetud kaup on defektiga või katki, saadame Teile hea meelega õige eseme uuesti. Nendel juhtudel kohustume tasuma nii kauba tagastamise kulud kui ka uuesti saatmise kulud või soovi korral hüvitama kliendile kulu rikutud kauba eest.

Siiski üldjuhul ei aktsepteeri me soovi tagastada kaup, kui sellel ei ole midagi viga. Juhul, kui Te ei ole mingil põhjusel oma kaubaga rahul, palun kirjutage meile e-aadressile eshop(ät)chado.ee 14 päeva jooksul peale selle kätte saamist ja selgitage, miks Te ei ole rahul oma kaubaga. Juhul kui rahulolematus kaubaga on põhjendatud, aktsepteerime rikkumata kujul kauba tagastust 7 tööpäeva jooksul. Kauba tagastuse vastutus jääb sel puhul kliendi kanda ja samuti ei tagastata talle kauba algset saatmiskulu.