Chado teepood

Esileht / Tingimused

Tingimused

E-poe kasutamise tingimused

Chado e-pood ja veebileht on Chado tee OÜ (registrikood 11987699; KMKR: EE101646619) halduses. Kogu tegevuse eest vastutab Chado tee OÜ.

Tellimuse vormistamine

Ostu sooritamiseks järgige järgmisi lihtsaid juhtnööre. Pärast arve eest tasumist paneme kauba posti 1-2 päeva jooksul.

1. Looge endale kasutajakonto või poodelge külalisena.
2. Lisage soovitu ostukärusse. Kui mõni toode on märgistatud tähisega 'Varsti tuleb lisa', on kaubaartikkel hetkel laost otsas ning on tellimisel. Kirjutage julgelt eshop @ chado.ee küsimaks selle ligikaudset saabumisaega, mis võib ulatuda paarist päevast kolme nädalani.
3. Kui olete valmis, liikuge ostukorvi ja vajutage 'Telli'
4. Teid suunatakse edasi lehele, kus palume teil täita lahtrid, kellele vormistatakse arve ja kuhu saadetakse kaup.
5. Valige transpordi viis:
- Pakiautomaadid - Smartpost, Omniva & DPD. teile saadetakse SMS automaadi uksekoodiga, kui pakk kohale jõuab, ning teil on sellele järgi minemiseks aega 7 päeva. Fikseeritud hind 3,50€. Pakiautomaatide nimekirjad leiate ostu sooritades rippmenüüst.
- Omniva kullerteenus - teenus katab kogu Eestit - saadetis tuuakse kohale otse koju või kontorisse ning teekond on jälgitav. Juhul kui te ei ole kättetoimetamise hetkel kodus, jäetakse teile teatis, mille alusel on võimalik pakk kätte saada lähiimast postkontorist. Fikseeritud hind 6€. Kõik üle 50€ tellimused saadame Omniva kulleriga koju või kontorisse tasuta!

- Rahvusvaheline tellimus - saadame tellimusi hea meelega igale poole kogu maailmas. Lihtsalt täitke ära aadressi lahtrid. Fikseeritud hind 12€.
- Tulge oma tellimusele ise järgi meie vanalinna kauplusesse aadressil Uus 11, Tallinn. Oleme avatud E-R 12-18, L-P 11-16. Kui vormistasite oma tellimuse ja sooritasite ülekande enne 17:00, siis paneme paki teile valmis järgmiseks päevaks, muidu ülejärgmiseks. Nädalavahetusel tellitud kaubale võib järgi tulla esmaspäevast. Fikseeritud hind 0€.
6. Pärast tellimuse kinnitamist tasuge arve valitud pangalingi kaudu või Paypaliga. Makse teate laekumisel täidame teie tellimuse ja paneme teie poolt valitud viisil teele.

Kui teie soovid on keerulisemad, võite need meile alati saata ka e-kirja vahendusel aadressile eshop @ chado.ee

Konto haldamine ja privaatsus
Luues oma konto, vastutate seal toimuva üle. Teavitage meid koheselt, kui arvate, et teie salasõna on teatavaks saanud mõnele teisele isikule või kui seda on või kavatsetakse kasutada lubamatul moel.
Chado privaatsustingimused leiate siit.

Palun veenduge, et teie esitatud info on korrektne ja terviklik

Chado teepood jätab endale õiguse keelduda ligipääsust meie veebipoele, eemaldada või toimetada e-poe lehel sisalduvat infot ja tühistada tellimusi.

Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine
Teil on õigus tühistada oma tellimus igal ajal enne selle tasumist. Lihtsalt kirjutage meile aadressile eshop @ chado.ee ja andke sellest teadda.

Juhul, kui soovite tellimuse tühistada ajahetkel, kui kaup pole veel teele pandud, tagastatakse teile makstud rahasumma kogu ulatuses välja arvatud panga ülekannetega seonduvad kulud. Kirjutage meile eshop @ chado.ee

Tee,šokolaadid, esemed

Chado teepood kinnitab, et kaup, mis teele läheb, on oma algses seisundis. Juhul, kui olete veendunud, et teile on saadetud vale kaup, kirjutage meile eshop @ chado.ee ja tagastage kaup rikkumata kujul 14 tööpäeva jooksul.
Hüvitame teie kulud peale kauba ülevaatust 7 tööpäeva jooksul pärast kauba meieni jõudmist. Kui kaup saabub defektiga või katkiselt, saadame teile hea meelega asenduse. Sellisel puhul tasume kauba tagastamisega seonduvad kulud ning ka täiendavad saatekulud või soovi korral maksame teile raha tagasi.

Üldjuhul me ei aktsepteeri soovi tagastada kaup, kui sellel ei ole midagi viga. Juhul, kui te ei ole mingil põhjusel oma kaubaga rahul, palun kirjutage sellest meile aadressil eshop @ chado.ee 14 päeva jooksul pärast saadetise kätte saamist ja selgitage, miks te ei ole oma kaubaga rahul. Juhul, kui see on põhjendatud, aktsepteerime kauba rikkumata kujul tagastamist 7 tööpäeva jooksul. Kauba tagastamise vastutus jääb sel puhul kliendi kanda ja talle ei tagastata kauba algset saatmiskulu.